medicine.lv skaitļos

Lietotāji online84
Aktīvie uzņēmumi12545
Nozares raksti4564
Ekspertu atbildes20541
Vai tas ir normāli, ka pēc antibiotiku lietošanas pazūd mēnešreizes?

Vai tas ir normāli, ka pēc antibiotiku lietošanas pazūd mēnešreizes?

Anna 2020-11-07

Labdien!

Ja pazudušas mēnešreizes pēc antibiotiku lietošanas, vai tas ir normāli? Dzēru jau ap vienu mēnesi rasaskrēsliņu. Ir pagājuši gandrīz 2 mēneši un pagaidām mēnešreižu nav. Ko tāda gadījumā var vēl darīt? Lietoju arī stipru kumelīšu uzlējumu intīmās zonas apmazgāšanai.

Paldies!

Atbildes:

  • 2020-11-16
    Labdien!

    Mēnešreizēm nav saistību ar antibiotiku lietošanu. Jautājums, kas tika ārstēts ar antibiotikām? Varbūt šī saslimšana ir mēnešu iztrūkuma cēlonis? Lūdzu, konsultējietes ar ārstu, kas noteica ārstēšanu!

    Maija Dace Broša, ginekoloģe, "Rīgas 1. slimnīca", SIA, Poliklīnika "Šarlotes"

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.