medicine.lv skaitļos

Lietotāji online281
Aktīvie uzņēmumi12808
Nozares raksti1624
Ekspertu atbildes21477
Problēmas pēc kataraktas operācijas - kā tās risināt?

Problēmas pēc kataraktas operācijas - kā tās risināt?

Daina 2020. gada 2. novembrī

Labdien!

Pēc kataraktas operācijas jau pagājis mēnesis. Acs apsārtusi, asaro, grauž. Lietoju ārsta nozīmētos "Maxitrol" pilienus pēc iedotās shēmas - 3 reizes dienā. Rajona acu ārste ieteica "Oftan- Dexa chlor" 7 dienas, kas esot pret tūsku. Loetoju tos 3 reizes dienā, vēl izmantoju "Ocutein sensitiv plus", jo sausa acs. Vai, tik daudz pilinot, nenodaru ļaunu? Jo labāk nekļūst. Acs šaurāka par otru, plakstiņš pietūcis. Varbūt drīkst lietot kumelīšu kompreses? Ko vēl varu darīt, jo pie acu ārsta nevar pierakstīties.

Paldies!

Atbildes:

  • 2020. gada 12. novembrī
    Labdien!

    Iemesls acs apsārtumam un plaksta jutīgumam piecas nedēļas pēc nekomplicētas acs kataraktas operācijas varētu būt alerģiska reakcija uz acu pilieniem un/vai pilienu konservantiem. Ieteiktu pārtraukt lietot "Maxitrol" pilienus.

    Ir minēts, ka Jums ir arī sausās acs sindroms, kas šajā gadījumā pastiprinās. Ieteiktu lietot acu mitrinošos pilienus bez konservantiem un bezkonservantu želeju uz nakti. Ja plakstus no rīta ir grūti atvērt un skropstas no rīta ir salipušas, aptiekā var iegādāties plakstu tīrīšanai domātas salvetes. Ja Jums neuzlabojas simptomi, jākonsultējas ar ārstu klātienē.

    Gunta Blezūra-Ūdre, oftalmoloģe, "Latvijas Amerikas Acu centrs", SIA

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

  • Iveta 05.03.2023 12:08
    Pèc acs operàcijas-2022 gada septembri lècu nomaiņa(Femto LASIK) pret implantiem joprojàm ir abu acs fotofobija(acis iet ciet,nepanesu gaismu,jo vairàk gaismas acs sàk asarot,kà dedzinàt)Àrsts saka,ar operàciju viss kàrtìbà un acìm ari.Tad kas man jàdara,kas man ir,lai problèmu atrisinàtu.Arì labas saulesbrilles nelidz!