medicine.lv skaitļos

Lietotāji online200
Aktīvie uzņēmumi12501
Nozares raksti4503
Ekspertu atbildes20489
Vai tas varētu būt saistīts ar iekaisumu vai kādu cistu?

Vai tas varētu būt saistīts ar iekaisumu vai kādu cistu?

Santa 2020-09-23

Labdien!

Man iepriekš slimnīcā tīrīja dzemdi. Mēnesis pagāja un sāka asiņot. Tad sāku lietot medikamentus, kas aptur asiņošanu. Tagad nedaudz tek asinis, reizēm ar nepatīkamu aromātu. Grūti paiet. Kā pieliecos vai nedaudz sāku ātrāk iet, stipri sāk sāpēt. Tad, kad pieceļos no gultas, pa laikam lejas daļu savelk krampī. Biežāk urinēju.
Nesaprotu, kas ar mani notiek.

Vai tas varētu būt kaut kas saistīts ar iekaisumu vai kādu cistu?

Paldies!

Atbildes:

  • 2020-09-24
    Labdien!

    Nav zināms iemesls, kādēļ tika veikta procedūra, un Jūsu vecums. Pēc aprakstītajām pazīmēm pieļauju, ka sācies iekaisuma process, tāpēc steidzami jādodas pie ārsta.

    Maija Dace Broša, ginekoloģe, "Rīgas 1. slimnīca", SIA, Poliklīnika "Šarlotes"

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.