medicine.lv skaitļos

Lietotāji online175
Aktīvie uzņēmumi12501
Nozares raksti4503
Ekspertu atbildes20489
Kad būtu jāsākas menstruācijām pēc hormonālās kontracepcijas pārtraukšanas?

Kad būtu jāsākas menstruācijām pēc hormonālās kontracepcijas pārtraukšanas?

Ieva 2020-08-18

Labdien!

Gadu lietoju kotracepcijas tabletes "Yaz", tad pārtraucu to lietošanu. Cik ilgā laikā ir sagaidāmas pirmās mēnešreizes, pārtraucot lietot "Yaz"? Kad būtu jāmeklē ārsta konsultācija?

Paldies jau iepriekš!

Atbildes:

  • 2020-08-30
    Labdien!

    Menstruāciju atsākšanās atkarīga no organisma individuālās reakcijas. Pie ārsta jāiet, ja to nav vairākus mēnešus.

    Maija Dace Broša, ginekoloģe, "Rīgas 1. slimnīca", SIA, Poliklīnika "Šarlotes"

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.