medicine.lv skaitļos

Lietotāji online231
Aktīvie uzņēmumi12501
Nozares raksti4503
Ekspertu atbildes20489
Vai var būt šādi simptomi pēc mirēnas izņemšanas?

Vai var būt šādi simptomi pēc mirēnas izņemšanas?

Sana 2020-08-16

Labdien!

Pirms divām nedēļām man tika izņemta spirāle (mirēna). Pēdējās mēnešreizes sākās 24.07., spirāli izņēma 3.08. Šķita, ka 5.08. sākās mēnešreizes, kas ilga 2 dienas, pēc tam 3 dienas nebija nekāda asiņošana, bet ar 10.08. sākās atkal, bet vairāk kā smērēšanās, kas ilgst jau 1 nedēļu. Vai tas ir normāli, vai būtu jāgriežas pie ārsta?

Paldies!

Atbildes:

  • 2020-08-25
    Labdien!

    Tādas izpausmes var būt, jo tāda ir Jūsu organisma reakcija. Ja pēc vairākiem cikliem nekas nemainās, lūdzu, dodieties pie ārsta.

    Maija Dace Broša, ginekoloģe, "Rīgas 1. slimnīca", SIA, Poliklīnika "Šarlotes"

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.