medicine.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi12490
Nozares raksti4463
Ekspertu atbildes20467
Vai jāsatraucas, ja pēc hormonālā riņķa ievietošanas rodas asiņošana?

Vai jāsatraucas, ja pēc hormonālā riņķa ievietošanas rodas asiņošana?

Zaiga 2020-04-17

Labdien!

Sāku lietot kontrepciju - vaginālo riņķi, taču pēc kāda laika parādījās asiņošana, vāja gan, bet nepatīkami. Tā jau turpinās tagad vairākas dienas. Vai ir iemesls uztraukumam? Lasīju, ka var būt izdalījumi. Riņķi ievietoju menstruāciju laikā. Citādāk nekāds diskomforts nav jūtams.

Paldies!

Atbildes:

  • 2020-04-27
    Labdien!

    Lūdzu, rūpīgāk izlasiet rinķa lietošanas instrukciju. Šāda parādība var būt līdz 3 mēnešiem.

    Maija Dace Broša, ginekoloģe, "Rīgas 1. slimnīca", SIA, Poliklīnika "Šarlotes"

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.