medicine.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi12615
Nozares raksti4797
Ekspertu atbildes20696
Kā tikt galā ar ķermeņa raustīšanos un vizuālajām un dzirdes halucinācijām?

Kā tikt galā ar ķermeņa raustīšanos un vizuālajām un dzirdes halucinācijām?

Annija 2020-04-15

Labdien!

Man kopš 16 gadu vecuma tika uzstādīta diagnoze - veģetatīvā distonija. Mani nosūtīja uz ehokardiogrammu, elektrokardiogrammu, uztaisīja analīzes vairogdziedzerim, D vitamīnam, biju pie alergologa, pulmonologa. Viss ir kārtībā. Tagad, 18 gadu vecumā, uzstādīja arī diagnozi - bipolārie traucējumi. Lietoju nomierinošās zāles un "Paroxetin". Sākumā no "Paroxetin" bija briesmīgas blakusparādības - elpas trūkums, pazuda apetīte, negulēju 4 dienas pēc kārtas, jo miegā visu laiku apstājās elpošana. Pēc nedēļas pazuda visas blakusparādības.

Tagad jūtos labi, panikas lēkmju gandrīz vai nav, arī ar bipolārajiem traucējumiem mānijas periodi nav tik bieži, taču ir parādījusies cita problēma - man ik pēc kāda laika vairākas reizes dienā kaut kas dīvains notiek. Es bieži noraustos - nezinu, kā to paskaidrot, taču ķermenis noraustās. Pat miegā, kad guļu. Dažreiz ir arī halucinācijas, vienmēr redzu kaut ko, kā nemaz nav un arī dzirdu to, kā nav. Ko man darīt?

Paldies!

Atbildes:

  • 2020-05-27
    Labdien!

    Jūsu aprakstītā simptomātika liecina par psihiskās veselības stāvokļa saasināšanos. Ieteiktu steidzīgi griezties pie psihiatra!

    Ar cieņu,

    Baiba Brokāne-Čekstere, ārste-psihiatre, "Veselības salons 888"

  • 2020-04-27
    Labdien!

    Iesaku Jums konsultēties ar savu psihiatru, kurš nozīmēja zāles - viņš vislabāk varēs izvērtēt Jūsu stāvokli, vai simptomi saistīti ar Jūsu saslimšanu vai ar zāļu lietošanu. Jūsu ārsts to izvērtēs un, ja nepieciešams, koriģēs medikamentozo terapiju.

    Dr. Ilze Mežraupe, psihiatre, psihoterapeite, Latvijas Ārstu psihoterapeitu asociācija

  • 2020-04-20
    Labdien!

    Lūdzu, vērsieties pie psihiatra, kas Jums nozīmēja terapiju (Paroxetin). Šāda veida simptomātika ir jāpārrunā, sadarbībā ar ārstu, kas var uzstādīt diagnozi un nozīmēt terapiju.

    Ar cieņu,

    Dace Simsone, ārste-psihiatre, "Klīnika Dzintari", SIA

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.