Vai koraļļu ūdens var izraisīt galvassāpes un spiediena paaugstināšanos?

Sigita 2019-12-09

Labdien!

Manam tēvam veselības uzlabošanai paziņa ieteica palietot koraļļu ūdeni, kuru viņš dzēra aptuveni nedēļu. Taču ar trešo dienu tēvam sāka paaugstināties asinsspiediens un parādījās galvassāpes. Ar ko tas varētu būt saistīts? Un vai, lietojot koraļļu ūdeni, šādi simptomi varētu rasties?

Paldies!

Atbildes:

  • 2019-12-11
    Labdien!

    Parasti koraļļu ūdens neizsauc asinsspiediena paaugstināšanos, taču iespējams, ka Jūsu tēva nieres netiek galā ar palielinātu šķidruma daudzumu, un tad asinsspiediens var paaugstināties. Galvassāpes ir paaugstināta asinsspiediena dēļ. Es ieteiktu pārtraukt šo ūdeni lietot un vērot, vai asinsspiediens normalizējas.

    Iveta Līce, ģimenes ārste., Līces I. ģimenes ārsta prakse

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.