Vai antibiotiku lietošanas rezultātā varētu kā blakne pēkšņi sākties mēnešreizes?

Linda 2019-10-30

Labdien!

3-4 nedēļas biju slima, sākās viss ar parastu saaukstēšanos, ko līdz galam neizārstēju un izgāju darbā. Pēc trim dienām sajutu, ka ir aizpampis ciet kakls. Kad izstāstīju to ģimenes ārstei, viņa izrakstīja antibiotikas "Amoksiklav" un vēl citas zāles plaušām, bronhiem, pret klepu. Pēc divām dienām, kad biju lietojusi antibiotikas, pēkšņi sākās mēnešreizes, kurām nemaz nevajadzēja būt. Pēdējās beidzās 16.10. un nākamās sākās 26. 10. No 28.-29.10. bija pārtraukums, bet tagad tās atkal turpinās, kā parastas mēnešreizes, ar visiem ierastajiem simptomiem. Vai antibiotikas var izraisīt šādas blaknes, vai arī jādodas ar steigu pie ginekologa?

Paldies!

Atbildes:

  • 2019-11-19
    Labdien, cien. Linda!

    Noteikti ieteiktu Jums vērsties pie sava ginekologa, jo savā praksē neesmu novērojusi, ka minētās antibiotikas izraisītu asiņošanu.

    Cieņā,

    Dr. I. Dūdiņa, interniste, MFD Veselības centrs "Dziedniecība"

  • 2019-11-01
    Labdien!

    Minētā asiņošana no dzimumceļiem nav saistīta ar antibiotiku kursu. Jūsu ģimenes ārsts visu ir izdarījis pareizi. Nepieciešama neatliekama vizīte pie ginekologa, kuras laikā vēlama arī USG mazajam iegurnim.

    Anda Kariņa, ģimenes ārste, Kariņas A. ģimenes ārsta prakse

  • 2019-11-01
    Labdien!

    Visticamāk, asiņošanu nelaikā ir izraisījusi Jūsu saslimšana. Antibiotiku lietošana nevar izraisīt menstruālā cikla nobīdes. Iesaku tomēr apmeklēt ginekologu, jo attālinoti, bez izmeklēšanas, nevar dot padomu.

    Maija Dace Broša, ginekoloģe, "Rīgas 1. slimnīca", SIA, Poliklīnika "Šarlotes"

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.