Kā rīkoties, ja pēc spirāles izņemšanas ir ilgstoša asiņošana?

Žanna 2019-07-21

Labdien!

Esmu izmisumā, jo man jau 11 dienas ir asiņošana - it kā būtu mēnešreizes. Sāpju nekādu nav, un asinis ir gaišā krāsā, kas ir netipiski mēnešreizēm. Asiņošana sākās ļoti strauji un labi, ka tobrīd biju mājās. Pirmās 6 dienas bija pamatīgi plūdi, tagad ir nedaudz vieglāk, bet vienalga asiņo. Atrodos ārzemēs. Kad biju Latvijā 23. maijā, man izņēma zelta spirāli, jo daktere paskaidroja, ka, ja neņems ārā tagad, es varu noasiņot. Izrakstīja man AZALIA tabletes līdz nākamai reizei, kad būšu Latvijā, lai varētu ielikt man spirāli Mirēna. Pēc spirāles izņemšanas man nebija MR 30 dienas, tad 3 dienas bija un tagad no 11. jūlija ir joprojām. AZALIA sāku lietot tikai 8. asiņošanas dienā, jo negribēju lietot vispār (negribēju ne hormonus, ne spirāli vairāk), bet tagad nezinu, ko darīt. Ārstiem šeit neuzticos, ir slikta pieredze. Man ir 49 gadi. Vai varat, lūdzu, palīdzēt?

Paldies!

Atbildes:

  • 2019-08-05
    Labdien!

    Diemžēl neklātienē dot ieteikumus nav iespējams. Ja patiešām nevarat apmeklēt vietējo ārstu, iesaku sazināties ar savu ginekologu, kas zin Jūsu slimības vēsturi un stāvokli.

    Maija Dace Broša, ginekoloģe, "Rīgas 1. slimnīca", SIA, Poliklīnika "Šarlotes"

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.