Vai ir normāli, ka šomēnes kavējas menstruācijas, ja iepriekšējā mēnesī lietota avārijas kontracepcija?

Ketrīna 2019-07-14

Labdien!

Pirms mēneša ar draugu bija neaizsargāts dzimumakts. Draugs nebija pārliecināts, vai ejakulācija notika manī vai tomēr uz segas. Pēc aptuveni 40 stundām iedzēru “Escapelle”. Asiņošana sākās pēc 4 dienām un ilga aptuveni 4-5 dienas. Šomēnes menstruācijas kavējas jau 4 dienas. Vai es varētu būt stāvoklī? Vai tas ir normāli, ka menstruācijas kavējas?

Paldies!

Atbildes:

  • 2019-07-24
    Labdien!

    Pēc avārijas kontracepcijas lietošanas cikls var izmainīties. Par grūtniecību var pārliecināties, lietojot grūtniecības testu.

    Maija Dace Broša, ginekoloģe, "Rīgas 1. slimnīca", SIA, Poliklīnika "Šarlotes"

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.