Kāpēc rodas sajūta, ka stājas sirds?

Elvis 2019-04-27

Labdien!

Esmu 20 gadus jauns puisis. Man ir sinusa tahikardija.

Dažreiz sajūtu, ka, iespējams, apstājas sirds, un galva paliek dulla, kas izraisa paniku. Kāda vēl problēma varētu būt?

Lietoju "Concor" 2,5 mg pusi tabletes dienā.

Paldies!

Atbildes:

  • 2019-05-21
    Labdien, Elvi!

    Jūsu vecumā sinusa tahikardija un panikas lēkmes biežāk saistītas ar veģetatīvu distoniju. Es iesaku Jums iziet psihoterapijas kursu.

    Dr. Gints Polis, "Consilium Medicum", SIA

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.