Kāds iemesls varētu būt asiņošanai tualetes apmeklējuma laikā?

Laura 2019-03-17

Labdien!

Ejot uz tualeti nokārtoties, liekas, ka ir aizcietējums, bet ir diezgan daudz asiņu gan tualetē, gan uz tualetes papīra. Un tas notiek katru mēnesi, apmēram divas trīs dienas. No ārstiem bail. Ko darīt? Kas varētu būt par vainu un kā to varētu risināt?

Paldies!

Atbildes:

  • 2019-04-12
    Labdien, Laura!

    Vispirms vajag atmest bailes no ārstiem, otrkārt - griezties pie gastroenterologa vai proktologa. Tikai ārsts Jums var palīdzēt, klātienē, pēc apskates. Varbūt vajadzēs arī papildu izmeklējumus.

    Ilze Vallere, administratore, "Consilium Medicum", SIA

  • 2019-03-21
    Labdien!

    Lai arī neregulāra, tomēr periodiska asiņošana no anālās atveres var būt kā sekas ļoti daudzām saslimšanām. Tās var būt, sākot no vienkāršiem hemoroīdiem, līdz pat ļaundabīgām saslimšanām. Pie šādām sūdzībām neieteiktu nodarboties ar pašārstēšanos un tomēr apmeklēt speciālistu. Tikai speciālista apskatē iespējams precīzi atbildēt uz šādu jautājumu.

    Dr. Ints Bruņenieks, Dr. Mauriņa Vēnu un Lāzermedicīnas klīnika, "Flebomedika", SIA

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.