Kāpēc katru dienu sāp galva un ir slikta dūša?

Lana 2019-01-24

Labdien!

Pirms neilga laika pa galvu skrēja tādas kā mazas tirpošas sajūtas, tāpēc aizgāju pie neirologa, kas izrakstija zāles galvai, domāšanai. Teica, ka nekā nopietna neesot. Pēc laika sāku lietot zāles, bet no tām palika tikai sliktāk. Sāka sāpēt galva un no rītiem, reizēm arī dienas laikā ir slikta dūša. Tā jau ir ilgu laiku. Bet vemšanas nav, vienkārši nelaba sajūta - itkā tūļiņ būs vemšana. Piebildīšu, ka man ir bijuši trīs smadzeņu satricinājumi. No kā tas varētu būt? Esmu veēl ļoti jauna.

Paldies!

Atbildes:

  • 2019-02-20
    Labdien!

    Ja no medikamenta ir slikta dūša un pašsajūta pasliktinās, nevajag to lietot. Kontaktējieties ar ārstu, kas zāles izrakstīja, vai konsultējieties ar savu ģimenes ārstu, lai izlemtu par tālāko ārstēšanu.

    Anda Kariņa, ģimenes ārste, Kariņas A. ģimenes ārsta prakse

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.