Ko darīt, ja mēnešreizes ilgst jau 10 dienas?

Alise 2019-01-18

Labdien!

Mēnešreizes jau ilgst 10 dienas! Vai tas varētu būt no tā, ka lietoju avārijas kontracepcijas tableti apmēram pirms 17 dienām? Kas šādā situācijā būtu jādara?

Paldies!

Atbildes:

  • 2019-01-22
    Labdien!

    Pēc avārijas kontracepcijas tiešām var būt asiņošana. Svarīgi zināt, vai tā ir tikai smērēšanās vai tiešām asiņošana. Process atkarīgs no cikla dienas, kurā tika lietots preparāts. Ja asiņošana liela, jādodas pie ārsta.

    Maija Dace Broša, ginekologs, "Rīgas 1. slimnīca", SIA, Poliklīnika "Šarlotes"

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.