Vai antibiotikas var ietekmēt menstruālo ciklu?

Linda 2019-01-12

Sveiki!

Vai antibiotikas var ietekmēt menstruālo ciklu?

Īsi pirms ovulācijas dzēru antibiotikas "Augmentin" un "Klacid" 500 mg. Ārsts kļūdaini izrakstīja "Augmentin", neskatoties uz to, ka ir alerģija pret penicilīnu un amoksiklāvu. Alerģijas dēļ pātraucu lietot "Augmentin". Tad ģimenes ārsts izrakstīja "Klacid" 500 mg. Dzēru to nedēļu 2x dienā. Mēnešreizēm vajadzēja sākties ap 7. datumu. Nu jau 13. datums, un mēnešreižu kā nav tā nav.

Ikdienā ir diezgan liels stress, un slimošanas laikā es nokritos svarā par 5 kg. Pašreiz 175 /53kg, pirms slimošanas bija 59 kg. Nav nekādu pazīmju par grūtniecību, visi testi negatīvi.

Kas varētu būt par iemeslu?

Paldies!

Atbildes:

  • 2019-01-14
    Labdien!

    Antibiotiku lietošana ciklu neietekmē. Jūs neesat uzrakstījusi, ko ārstējiet. Drīzāk iemesls varētu būt svara zudumā.

    Neklātienē nevar dot padomus, tādēļ dodieties pie ārsta.

    Maija Dace Broša, ginekologs, "Rīgas 1. slimnīca", SIA, Poliklīnika "Šarlotes"

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.