medicine.lv skaitļos

Lietotāji online186
Aktīvie uzņēmumi12508
Nozares raksti4516
Ekspertu atbildes20496
Ar ko var būt saistīti šie simptomi?

Ar ko var būt saistīti šie simptomi?

Emīls 2018-08-22

Labdien!

Jūnija sākumā ar draudzeni bija neizsargāts dzimumakts. Nākamajā dienā ievēroju, ka pirms dzimumlocekļa galviņas parādījās sarkanas pumpiņas, nebija daudz - kādas 3, 4. Sapratu, ka jāiet pārbaudīties. Gāju pie dermatovenerologa pārbaudīties, bet man pateica, ka esmu atnācis par agru, jo bija pagājusi tikai nedēļa, un inkubācijas periods vidēji ilgst mēnesi.

Ārsts teica, lai atsūtu draudzeni pārbaudīties, tā arī izdarīju. Nākamā dienā draudzene nodeva analīzes un atklājās, ka ir ureaplazma. Uzsākām abi ārstēties, izgājām 10 dienu antibiotiku kursu.

Nākamajā dienā pēc antibiotiku kursa beigšanas bija loti apsārtušas acis un stipra kairinoša sajūta, kad aizvēru acis. Draudzenei arī bija tāda pati problēma. Bija aizdomas par hlamīdijām, tāpēc gāju uz Gulbja laboratoriju nodot analīzes. Nodevu gan uz hlamīdijām, gan kopumā uz STS. Visi STS rādītāji bija negatīvi. Tikai urīna analīzes uzrādīja augstu sāļu daudzumu, amorfos fosfātus ar atzīmi +++. Ārsts teica, ka dēļ tā varētu būt nieze un diskomforta sajūta.

Internetā palasīju, ka jādzer daudz ūdens. Sportoju pietiekami. Tāpēc nolēmu ēst veselīgi un dzert ūdeni vairāk.

Nesen biju pārbaudīties un nodot uztriepes analīzes uz ureaplazmu, jo pagāja mēnesis pēc antibiotiku lietošanas. Visas analīzes atkal ir kārtībā.

Tagad mani uztrauc apsārtušais urīnizvadkanāls, kurš reizēm arī ir nedaudz tūskains. Dažreiz, dušā mazgājoties, redzu, ka uz galviņas parādās sarkani plankumi. Paralēli visam tam ik pa laikam ir biežāka urinēšana. Un dzimumlocekļa galviņa dažreiz arī izskatās ļoti sausa, ādiņa paliek balta un lobās nost. Arī dažreiz sāp vēdera lejasdaļā.

Man interesē, vai šie simptomi var būt saistīti ar amorfajiem fosfātiem, kas man ir? Vai jāiet un jāmēģina vēlreiz pārbaudīties uz kādu no STS? Esmu 18 gadus vecs, 1,73 m garš un svars 65 km.

Būšu pateicīgs par jebkādiem padomiem.

Atbildes:

  • 2018-09-03
    Labdien!

    Tādas sūdzības var būt saistītas arī ar mikrofloras traucējumiem, kas var rasties pēc antibakteriālas ārstēšanas. Es iesaku Jums konsultēties ar urologu, nodod uztriepi vai/un urīna analīzi uz mikrofloru.

    Dr. Andrejs Maļevskis, "Consilium Medicum", SIA

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.