Vai pie vainas ir zāļu nesaderība?

jana 2018-04-03

Labdien!

Man ir vai nu veģetatīvā distonija vai depresija, neviens ārsts tieši nemāk pateikt, kura no slimībām dominē. Problēma turpinās nu jau 3 gadus. Zāles ir problemātiski lietot, jo daudzas nepanesu. Pašlaik lietoju pustableti "Concor" 5 mg no rīta un vienu tableti "Coaxil" 12,5 mg vakaros, bet uz pusnakti sirds sāk dauzīties un rodas kamola sajūta kaklā, kā arī labais plecs it kā ņemas nost. Spiediens parasti zems, dažreiz paaugstināts. Domāju, varbūt šīs zāles nesader kopā?

Atbildes:

  • 2018-04-06
    Labdien!

    Jūsu aprakstītie simptomi atbilst veģetatīvai distonijai, kurai protams var pievienoties arī depresīvie simptomi. Visticamāk, ka Jūsu gadījumā tablete "Coaxila" ir par maz, lai cīnītos ar aprakstītiem simptomiem. "Concor" darbojas ne tikai uz pulsu, bet arī uz asinsspiedienu, tāpēc būtu jāizvērtē viņa lietošana. Ieteiktu Jums griezties pie sava ārsta un pārrunāt situāciju, un mēģināt rast labāko risinājumu. Mūsu medicīnas centrā arī ir iespējama psihiatra konsultācija.

    Ar cieņu, ārste- psihiatre Baiba Brokāne - Čekstere Veselības salons 888, "Veselības salons 888"

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.