Kā lai turpina ārstēšanos?

Luīze 2016-03-21

Labdien!

Jau vairāk nekā pusmēnesi mokos ar blefarītu. Iesākumā periodiski uz acu ģlotādas metās caurspīdīgas, mazas pumpiņas, kas kairināja aci. Vienbrīd šķita, ka tās pazūd. Norakstīju to uz alerģiju pret kādu no acu kosmētikas līdzekļiem. Cik tas ir nopietni, sapratu, kad uzmetās pumpa ar baltu (it kā strutu) galiņu starp skropstām, un tai vietā izkrita skropstas. Otrai acij ārējā malā uzmetās tāds kā izaugums baltā krāsā. Plakstiņi palika rapji, bet nekādas plēksnītes starp skropstām nebija.

10 dienas lietoju Tobrex smēri + mākslīgo asaru pilienus. Rezultāta nav nekāda, izņemot pietūkušus, niezošus, sarkanus plakstiņus un milzīgu niezi skropstu apvidū. Uz gļotādas saredzamas mazas, niezošas pumpiņas.

Vai varat pakomentēt iespējamo tālāko ārstēšanos? Ir doma lietot acu pilienus vai ziedi, kas satur deksametazonu (oftandexachlora, maxitrol vai citus) un iekšīgi padzert doxaciklina tabletes. Kāds varētu būt Jūsu ieteikums?

Paldies jau iepriekš?

Atbildes:

  • 2016-03-21
    Labdien,
    neredzot aci, ir grūti ieteikt konkrētu terapiju. Visprātīgāk būtu atnākt pie acu ārsta izmeklēties un tad lietot terapiju.

    Ar cieņu,
    dr.Mitre

    Ilona Mitre, acu ārsts, "Acu veselības centrs", SIA

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.