medicine.lv skaitļos

Lietotāji online224
Aktīvie uzņēmumi12454
Nozares raksti4375
Ekspertu atbildes20398
Kas varētu būt pie vainas?

Kas varētu būt pie vainas?

Maija 2015-05-19

Labdien!
Dzīvoju Anglijā, un man nepieciešams Jūsu padoms.
Jau 10 gadus man konstatēts reimatoīdais artrīts. 10 gadus 2 reizes dienā lietoju medikamentus Plaquenil 200mg.
Šobrīd lietoju dažādas zāles, jo sāpes kļuvušas nekontrolējamas un ir arī citi veselības traucējumi.

Plaquenil 200mg - 2 x dienā. Methotrexate 2,5mg - sešas tabletes vienreiz nedēļā. Ranitidinu 150mg - 2 x dienā. Emozulu 40mg -1 x dienā. Amplodine tabletes tika aizstātas ar Candesartan Cilexetil 4mg - 1x dienā. Folic Acid 5mg - 1x nedēļā. No vieglākajiem pretsāpju līdzekļiem esmu pārgājusi uz Physeptone 5mg tabletēm un tās es 24 stundu laikā dzeru astoņas - 15mg no rīta ,10mg pusdienlaikā, 15 mg vakarā.

Darbā pagājušā gada novembrī nokritu un stipri sasitu kājas. Sasitumu rezultātā lietoju pastiprinātu antibiotiku kursu.

Jau 6 mēnešus nevaru apmeklēt darbu, jo viss ķermenis ir sapampis - kājas ir kā bluķi (vairāk redzams ap un zem potītēm), vēders uzpūties, visa ķermeņa āda jutīga, sāpīga. Brīžiem parādās nepatīkama aizdusa, liekas, ka trūkst gaisa. Augšējā ķermeņa daļa (galva, kakls, krūtis) naktīs pastiprināti svīst. Kustoties sāp locītavas un tagad klāt nākušas arī muguras sāpes - tās neļauj man pārvietoties, jo ik pēc pārdesmit metriem nākas apstāties.

Esmu veikusi daudzus izmeklējumus. Aknas. nieres, sirds neuzrāda neko slikti. Arī vēdera dobumā nav ūdens.
Esmu izmisumā, lūdzu, palīdziet man ar padomu.

Mans augums ir 1,69 cm, svars 118. Esmu 57 gadus jauna. Janvārā mēnesī svars vēl bija 89-91 kg. Nedēļas laikā svars staigā augšā lejā. Neēdu Neēdu saldumus, porcijas ēdu maziņas un reti, neesmu lielā ēdāja, jo, tikko kā paēdu, man paliek slikti un sāk trūkt elpas, sāku klepot un ir jāvemj.

Mana dzīve ir mans darbs, bet pagaidām neredzu iespēju strādāt.

Atbildes:

  • 2015-05-19
    Veselības salons 888, "Veselības salons 888"
    Labdien.
    Diemžēl palīdzēt nevaram, jo jums jau ir nozīmēta nopietna terapija. Pie vainas jūsu sliktajai pašsajūtai var būt jau uzstādītā diagnoze, kā arī lietotie medikamenti. Ar cieņu.

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.