Vai ir iespējams, ka esmu "netīši" izārstējusi sifilisu?

Līga 2015-01-22

Labdien!
Pirms trim mēnešiem bija neaizsargāts orālais sekss. Pēc akta uz locekļa galviņas pamanīju palielu izaugumu, tādu kā kārpu, un tas manī viesa nemieru, jo partneris iepriekš bija sūdzējies arī par dedzinošu sajūtu loceklī. Sasaucu šīs lietas ar STS simptomiem. Bija arī pamatotas aizdomas, ka partneris ir neuzticīgs, un sāku nopietni uztraukties par iespējamību, ka esmu inficēta ar sifilisu.
Pēc divām nedēļām ar strutojošo angīnu tiku ievietota stacionārā. Caur pretsāpju potēm, kas man tika injicētas dibena muskulī, saņēmu krietnu devu penicilīna.

Tagad, pēc trim mēnešiem, nolēmu pārbaudīties uz HIV un sifilisu. Rezultāti ir negatīvi. Vai ir iespēja, ka penicilīna potes, kas bija domātas sāpju novēršanai, ir izārstējušas sifilisu?

Atbildes:

  • 2015-01-22
    Elīna Jansone, "JV Klīnika", SIA
    Labdien,
    šobrīd neko nevaru pateikt, jo vispirms bija jāuztaisa analīzes, pēc tam antibiotiķi jālieto.
    Tā kā var būt, ka ir bijis, jo pencilīns "to" ārstē.
    Pēc kāda mēneša derētu atkārtot analīzes, varbūt apmeklēt venerologu.

    Ar cieņu,
    JV klīnikas
    dr.J.Vītols

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.