Vai kontracepcijas tabletes ietekmēs mēnešreižu ciklu?

agnese 2014-08-19

Labdien!
Jau vairāk kā gadu lietoju Yasminelle. Šomēnes pārtraukums bija nevis 7, bet 9 dienas. Iepakojumu jau esmu izlietojusi. Pēc 2 dienām būs jāsāk dzert nākamais, bet mēnešreizes vēl nav sākušās. Kā tas ietekmē mēnešreižu ciklu? Mēneša laikā lietojām papildus kontracepcijas līdzekli.

Atbildes:

  • 2014-08-20
    Labdien!
    Jūs neesat norādījusi, kādu papildus līdzekli lietojāt, tāpēc atbildēt nevar.

    ginekoloģe Maija Broša, "Rīgas 1. slimnīca", SIA, Poliklīnika "Šarlotes"

  • 2014-08-18
    Labdien!
    Ieteiktu veikt HCG analīze. Gadījumā, ja tā būs pozitīva, tad Jums ir iestājusies grūtniecība un jāvēršas būs pie ginekologa. Ceļš vedīs pie ginekologa arī gadījumā, ja tā būs negatīva.

    ginekologs Juris Vītols, "JV Klīnika", SIA

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.