medicine.lv skaitļos

Lietotāji online90
Aktīvie uzņēmumi12553
Nozares raksti4635
Ekspertu atbildes20584
Antibiotiku kursa laikā stipras āpes degunā, ko darīt?

Antibiotiku kursa laikā stipras āpes degunā, ko darīt?

Igors 2013-01-03

Labdien1

Esmu 19 gadus vecs puisis ar stafilakoku infekciju uz ādas, man bija furunkulis tieši zem deguna un man izrakstīja antibiotikas (Cefadroxil 6 dienu kurss) apmēram 3. dienā es pamodos ar apsārtušām deguna iekšējām sieniņām, 4.dienā man jau bij apsārtis kakls un caurspīdīgas nedaudz dzeltenas iesnas, 5. dienā ir šodiena un tas viss vēl turpinās, kad izeju ārā es jūtu, ka deguns ir ārkārtīgi jūtīgs pret aukstumu un tāda sajūta it kā būtu viss degunā nobrāzts un es elpotu ar asiņojošu degunu, bet deguns neasiņo, tikai sarkanas deguna sieniņas. Vai būtu iespējams, ka papildus saviem stafilokokiem esmu noķēris kādu vīrusu? Jo 3,4,5 dienu laikā es turpināju lietot antibiotikas, bet deguna simptomi pasliktinājās turpretīm furunkulis samazinājās un es nejūtu, ka man degunā vai rīklē man veidotos furunkuļi, kā arī nav strutu no deguna vai rīkles. Vai būtu racionāli sākt lietot papildus Cefadroxil, remantadīnu vai kādu pretvīrusu medikamentu? Ko jūs vēl man ieteiktu?

Paldies!

Atbildes:

  • 2013-01-03
    Veselības salons 888, "Veselības salons 888"
    Labdien!

    Caur internetu ir grūti kaut ko ieteikt un ārstēt, bet iespējams ka tiešām ir pievienojusies kāda vīrusa infekcija vai arī apsārtušās gļotādas ir alerģiska reakcija uz antibiotikām. Nezinot patieso iemeslu neiesakām sākt lietot antibiotikas. Griežaties pēc palīdzības pie ārsta, lai viņš Jūs varētu klātienē izmeklēt un ieteikt tālāko terapiju.

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.