Pasliktinās redze pēc "Oftan Dexa" lietošanas, ko darīt?

Anna 2012-09-07

Labdien!

Man ir tuvredzība: -1 kreisajai acij un -1,75 labajai. Jau kādus 3 gadus redze nav pasliktinājusies
(Pēdējā redzes pārbaude tika veikta 2012.gada vasarā).

Šī gada janvāri izslimoju konjuktevītu ļoti smagā veidā, bija ļoti stiprs iekaisums veselu mēnesi. Vēlāk pēc iekaisuma izārstēšanas acis stipri turpināja migloties un ārste teica, ka tas ir dēļ radzenes apduļķojumiem (ceru, ka pareizi izteicos). Lai ārstētu šos apduļķojumus ārste izrakstīja "Oftan Dexa" pilienus.

Problēma tāda, ka miglošanās ir pat palielinājusies. Kaut gan redze nav kļuvusi sliktāka, es tagad ar grūtībām spēju skaidri saredzēt pat rokas stiepiena attālumā esošus priekšmetus, kaut senāk tā nebija un redze neesot mainījusies. Šādi palielinājusies miglošanās kopš aktīvi sāku lietot zāles. Vai ir iespējams, ka šīs zāles man neder? Vai varbūt tas ir kāds blakusefekts? Diemžēl ar savu ārsti nevaru pakonsultēties, jo viņa ir atvaļinājumā.

Atbildes:

  • 2012-09-07
    "Acu veselības centrs", "Acu veselības centrs", SIA
    Labdien!

    Pēc pārslimota vīrusa konjunktivīta var veidoties pārejoši apduļķojumi radzenē. Tā ir imūnās sistēmas reakcija. Šie apduļķojumi lēnām izzūd ļoti variablā laika periodā, līdz pat gadam. Ja apduļķojumi ir ļoti izteikti, tie traucē redzi, radot miglošanos. Šādos gadījumos tiek lietoti pilieni, kas satur kortikosteroīdus, lai apduļķojumi ātrāk uzsūktos. Arī Jums šādi pilieni ir nozīmēti. To, vai Jums šie pilieni der vai nē var noskaidrot ārsts, Jūs apskatot. Iespējams ir nepieciešama terapijas maiņa. Domāju, ka Jūsu ārste neņems ļaunā, ja viņas prombūtnes laikā pakonsultēsieties ar citu ārstu.
    Pēc vīrusa acs kļūst ļoti sausa. Arī tas var būt par iemeslu izteiktiem redzes traucējumiem. Tāpēc papildus esošajai terapijai ļoti vēlams lietot mitrinošus un acs virsmu atjaunojošus pilienus.
    Ieteiktu lietot "Sol.Bepanthen eye" vai "Sol.Hylocare". Pēc sastāva abi ir līdzīgi un nesatur konservantus. Piliniet dienā ne mazāk kā 3 reizes vai biežāk. Uz nakti vēlams likt atjaunojošu želeju - "Corneregel".
    Veseļojaties!

    Ar cieņu,
    Dr. Leimane.

  • 2012-09-06
    Una Brūna, "Latvijas Amerikas Acu centrs", SIA
    Labdien!

    Lietojot Dexachlora pilienus var paaugstināties acu spiediens, būt nedaudz sausākas gļotādas vai ilgstoši lietojot, veidoties katarakta. Tāpēc, neredzot jūsu acis, man būs grūti atbildēt, kāpēc miglojas redze.

    Ar cieņu,
    Dr.Strautmane

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.