Kas varētu līdzēt no acu ziedēm, pilieniem vai kādiem citiem medikamentiem?

Anna 2008-10-16

Labdien,
mana mamma dzīvo ārzemēs un telefonsarunā stāstīja par sāpošām acīm. Pēdējo 10 dienu laikā jau kādu trešo reizi atkārtojās asarošana, nieze un sāpošas acis. Šodien esot pat dedzinoša sajūta, ka nevar acis aizvērt. Un ir nieze. Diemžēl Lielbritānijā ir diezgan problemātiski ar ārsta apmeklējumu, jo pacienti tiek pierakstīti rindā un jāgaida ir vismaz 2 nedēļas. Bet uztraukums ir un lūdzu Jūsu padomu, ko darīt šādā situācijā. Mammas ikdienas darbs (frizieris) saistīts ar īpašu gan redzes piepūli, gan arī ķīmiskām vielām, kas garo un atstāj iespaidu iespējams arī uz acīm. Vecums 54 gadi. Lasīju informāciju, ka tas iespējams saistīts ar menopauzi.
Ļoti gaidīšu atbildi. Pēc trim dienām kā reiz došos apciemot mammu un varbūt varat ieteikt, kādus medikamentus, ko varu Latvijā nopirkt un kas varētu līdzēt pret radušos situāciju. Kumelīšu tēju nopirkšu aptiekā, tas kompresēm, bet, kas varētu līdzēt no acu ziedēm, pilieniem vai kādiem citiem medikamentiem? Ja arī tie būtu recepšu medikamenti, kādi tie ir?
Paldies par uzklausīšanu un gaidīšu Jūsu padomu.

Atbildes:

  • 2012-06-11
    Labdien!
    Jūsu gadījumā, līdz mamma tiek pie ārsta, viņa var palietot mākslīgo asaru pilienus. Tālāko ārstēšanas taktiku noteiks ārsts, pēc pacienta apskates.

    "Dr. Skricka kontaktlēcu centrs", SIA

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.