Cik kaitīgs var būt ilgstošs darbs ar datoru?

Jānis 2010-12-17

Labdien,

Ļoti daudz sanāk strādāt ar datoru un atklājās sekojoša problēma - jau paskatoties uz nevienmērīgu fonu (mirgojošu datora ekrānu, luminiscences lampu apgaigmojumu, sniegu, apmākušos debesi ar mirgojošiem mākoņiem) gar acīm metas dzelteni mirgojoši loki, acis sāp, sākas galvassāpes.

Sāp arī spranda, pakausis, gadās, ka notirpst roka un sejas viena puse, parasti kreisā. Arī asinsspiediens ir paaugstināts (170/105).

Gribētu uzzināt, kā tas viss var būt saistīts, kā arī padomu, ar kāda ārsta apmeklējumu sākt ārstēšanu, ja tāda nepieciešama.

Paldies.

Atbildes:

  • 2012-02-27
    Anda Kariņa, Kariņas A. ģimenes ārsta prakse
    Labdien,

    varbūt dators un redzes izmaiņas ir pie vainas, bet assinspiediens ir jāārstē un jānoskaidro pārējo simptomu cēlonis.

    Rodas iespaids, ka vaina varētu būt kakla daļas rajonā, kur nekustīgā pozā saspringti muskuļi dod tirpšanu sejā un galvassāpes.

    Noteikti dodieties pie ģimenes ārsta, palīdzēs. Iesaku sprandas daļas masāžu un vingrošanu (fizioterapiju).

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.