Ko darīt, ja sekundāras miopātijas rezultātā kājas atsakās strādāt?

Baiba 2010-03-30

Labdien,

Mammai ir 64 gadi. Pirms gada nejauši atklāja asins saslimšanu - Policitemia vera un splenomegālija. Esot biezas asinis, jāšķidrina, lai neveidojas trombi.

Laida sistēmas, nolaida asinis, izrakstīja zāles - prednizalonu, Allopurinolu, Hydrea 500mg, Concor Cor 2,5 mg, Trombo Ass. Asins analīzes krietni uzlabojās.

Bet septembrī mammai sākās ķeza ar kājām - kājas kļuva smagas, ik pa laikam nejuta tās. Daktere teica, ka pie vainas varētu būt prednizalons, to noņēma, noņēma aŗī Allopurinolu, bet ar kājām viss kļūst arvien sliktāk.

Janvārī bijām pie neirologa, teica, ka tā varētu būt sekundāra miopātija, ka pāriešot. Ka nervi muskuļiem nedod impulsu.

Izrakstīja Cinnarizin Actavis 25 (1 tbl. uz nakti), Nivalin 5mg (1 tbl. x2, pēdējā - uz nakti), Neirorubine.

Pagājušajā naktī, ejot uz WC, mamma nokrita - atteicās kājas.

Mēs ļoti uztraucamies, lai mamma nepaliek ratiņkrēslā. Vēl jūnijā mamma dancoja izlaidumā - bija skolotāja.

Ko darīt?

Atbildes:

  • 2012-04-26
    Ilona Ābele-Šrenka, "Aparmita", SIA
    Labdien,

    Būtu nepieciešams nokļūt stacionārā Linezera klīnikā un tur veikt izmeklēšanu.

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.