Vai zobārsts, kas sācis labot pacientam zobus, pie puspadarīta darba var pacientam atteikt tālāku labošanu?
Lolita K. 2008. gada 1. jūlijā
Labdien!
Vai zobārsts, kas sācis labot pacientam zobus, pie puspadarīta darba var pacientam atteikt tālāku labošanu? (Bez jebkāda iemesla) Vai arī tas ir pareizi, ka zobārsts nākamo apmeklējumu pacientam nozīmē pēc pieciem mēnešiem, aizbildinoties ar aizņemtību. Vai zobārstam nav pienākums rezervēt apmeklējuma laiku pacientiem, kuriem ilgstoši jāārstējas? Kā šādā situācijā rīkoties, lai zobārste savu darbu tomēr izdarītu līdz galam, jo samaksāta jau liela summa naudas? Apmeklējot citu ārstu jāsāk atkal ar izmeklēšanu un arī visas maksāšanas jāsāk no gala, vēl viena problēma ir tā, ka provincē atrast labu speciālistu nemaz nav tik vienkārši.
Paldies!
Atbildes:
-
2012. gada 16. aprīlī
Labdien!
Šis nav zobārstniecības, bet gan ētikas jautājums un kolēģu darba metodes negribētos komentēt. Mūsu kabinetā pēc konsultācijas un ārstēšanas plāna sastādīšanas pacients tiek pierakstīts uz nepieciešamo vizīšu skaitu, un ja rodas neparedzēta nepieciešamība, laiks vizītei vienmēr tiek atrasts. Pusdarītu darbu atstāt gan nevajadzētu, jo katra ārsta darba stils tomēr savstarpēji atšķiras. Provinces zobārstu lielā noslogotība droši vien ir par iemeslu tam, ka arvien vairāk pacientu izvēlas apmeklēt Rīgas zobārstus, jo lielāka konkurence uzlabo pakalpojuma kvalitāti.X-DENTAL