medicine.lv skaitļos

Lietotāji online287
Aktīvie uzņēmumi12657
Nozares raksti11789
Ekspertu atbildes21477
Vai zobārsts, kas sācis labot pacientam zobus, pie puspadarīta darba var pacientam atteikt tālāku labošanu?

Vai zobārsts, kas sācis labot pacientam zobus, pie puspadarīta darba var pacientam atteikt tālāku labošanu?

Lolita K. 2008. gada 1. jūlijā

Labdien!
Vai zobārsts, kas sācis labot pacientam zobus, pie puspadarīta darba var pacientam atteikt tālāku labošanu? (Bez jebkāda iemesla) Vai arī tas ir pareizi, ka zobārsts nākamo apmeklējumu pacientam nozīmē pēc pieciem mēnešiem, aizbildinoties ar aizņemtību. Vai zobārstam nav pienākums rezervēt apmeklējuma laiku pacientiem, kuriem ilgstoši jāārstējas? Kā šādā situācijā rīkoties, lai zobārste savu darbu tomēr izdarītu līdz galam, jo samaksāta jau liela summa naudas? Apmeklējot citu ārstu jāsāk atkal ar izmeklēšanu un arī visas maksāšanas jāsāk no gala, vēl viena problēma ir tā, ka provincē atrast labu speciālistu nemaz nav tik vienkārši.
Paldies!

Atbildes:

  • 2012. gada 16. aprīlī
    Labdien!
    Šis nav zobārstniecības, bet gan ētikas jautājums un kolēģu darba metodes negribētos komentēt. Mūsu kabinetā pēc konsultācijas un ārstēšanas plāna sastādīšanas pacients tiek pierakstīts uz nepieciešamo vizīšu skaitu, un ja rodas neparedzēta nepieciešamība, laiks vizītei vienmēr tiek atrasts. Pusdarītu darbu atstāt gan nevajadzētu, jo katra ārsta darba stils tomēr savstarpēji atšķiras. Provinces zobārstu lielā noslogotība droši vien ir par iemeslu tam, ka arvien vairāk pacientu izvēlas apmeklēt Rīgas zobārstus, jo lielāka konkurence uzlabo pakalpojuma kvalitāti.

    X-DENTAL

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.