Vai zobārstniecība apmaksā zaudējumus, ja zobārsts ir veicis nekvalitatīvu darbu, pieļāvis kļūdu vai sagādājis vēl kādas neērtības klientam?
Dace 2008. gada 31. janvārī
Labdien!
Es vēlētos uzzināt, vai zobārstniecība apmaksā zaudējumus, ja zobārsts ir veicis nekvalitatīvu darbu, pieļāvis kļūdu vai sagādājis vēl kādas neērtības klientam? Varbūt tas ir iespējams tikai iesūdzot tiesā?
Atbildes:
-
2012. gada 15. maijā
Labdien!
Par šādu ārsta paviršību Jūs varat vērsties Medicīniskās aprūpes un darbspējas ekspertīzes kvalitātes kontroles inspekcijā MADEKKI (Sadovņikova ielā 20, tālr. 7221244), uzrakstīt iesniegumu, un tad tiks izvērtēta ārsta profesionālā darbība.Nav