Kā ziemā veiksmīgi uzsākt treniņus skriešanā, riteņbraukšanā vai peldēšanā?

Kā ziemā veiksmīgi uzsākt treniņus skriešanā, riteņbraukšanā vai peldēšanā?

Izplatītāko Jaunā gada apņemšanos vidū ir sākt dzīvot aktīvāk, pievēršoties sportam ikdienā, bet nereti viss beidzas ar dažiem treniņiem. Lai nodoms pārtaptu īstenībā, Latvijas labākie sportisti dalās praktiskos padomos.
Treneris: Sportot jāsāk laikus, nevis iestājoties Jaunajam gadam

Treneris: Sportot jāsāk laikus, nevis iestājoties Jaunajam gadam

Nevienam nav svešs sauklis "jauns gads - jauna dzīve!", taču, vai tiešām to var attiecināt uz it visām dzīves jomām? Kamēr vieni domā, ka līdz ar 1.janvāra iestāšanos spēs mainīt ikdienu, citi pie mērķiem strādā jau laikus.
9 veidi, kā sports palēnina novecošanos

9 veidi, kā sports palēnina novecošanos

Fiziskās aktivitātes stiprina muskuļus, sniedz enerģiju un pasargā tevi no virknes nopietnu saslimšanu. Turklāt eksperti norāda, ka regulārs sports spēj panākt to, ka tavs ķermenis darbojas tā it kā būtu vairākus gadus jaunāks nekā ir patiesībā.
Kosmetoloģe: Noslīdējuši vaigi biežāk ir sievietēm ar garenu vai ovālu sejas formu

Kosmetoloģe: Noslīdējuši vaigi biežāk ir sievietēm ar garenu vai ovālu sejas formu

Mūsdienu dzīvesveids - neveselīgs uzturs, smēķēšana, stress un, protams, zemes pievilkšanās spēks veicina to, ka daudzām sievietēm jau pēc 25 gadu vecuma sejas āda zaudē elastību, sāk noslīdēt.
Fitnesa treneris: Pirmais solis ceļā uz veselīgu dzīvesveidu ir fiziskās aktivitātes

Fitnesa treneris: Pirmais solis ceļā uz veselīgu dzīvesveidu ir fiziskās aktivitātes

Aptaukošanās ir strauji progresējoša sabiedrības problēma ne tikai pasaulē, bet arīdzan Latvijā. Viens no veidiem, kā novērst un samazināt lieko svaru, parūpējoties par labsajūtas uzlabošanos, ir regulāras fiziskās aktivitātes.
Idejas, kā izvairīties no mazkustīguma un gūt enerģiju

Idejas, kā izvairīties no mazkustīguma un gūt enerģiju

Mazkustīgums ir viens no cēloņiem neārstējamām saslimšanām visā pasaulē. Ieviešot ikdienā mazas izmaiņas, soli pa solim var pierast pie aktīva dzīvesveida, kas sniedz gan enerģiju, gan dzīvesprieku.
Skābekļa jonu terapija sejai – jaunākam izskatam

Skābekļa jonu terapija sejai – jaunākam izskatam

Ieelpojot enerģizētu skābekli (O2(-)) jonu formā, visā organismā uzlabojas vielmaiņas procesi.
Mūsdienu atkarība - sēdēšana

Mūsdienu atkarība - sēdēšana

Jau piecus gadus 27.oktobrī pasaulē tiek atzīmēta Ergoterapijas diena. Šogad speciālisti īpaši aicina ikvienu pievērst uzmanību savas ikdienas organizēšanai, izvērtējot, cik liela daļa no tās tiek pavadīta sēžot.
4 veidi, kā fiziskās aktivitātes padarīt saistošākas

4 veidi, kā fiziskās aktivitātes padarīt saistošākas

Fiziskās aktivitātes samazina sirds un asinsvadu slimību risku, var palīdzēt novērst atsevišķu vēža veidu attīstību, novērš svara pieaugumu, kā arī palīdz Tev labāk gulēt un uzlabo muskuļu un plaušu funkcijas.
Speciāliste: Rīti ir piemērotākais laiks sportiskām aktivitātēm

Speciāliste: Rīti ir piemērotākais laiks sportiskām aktivitātēm

Aizvien vairāk cilvēku priekšroku dod rīta nodarbībām, kas pozitīvi ievada darba dienu, pamodinot ķermeni un garu.