Pēc solārija uz ādas parādījies brūns pigments - ko darīt?

Inga 2013-06-28

Labdien!

Nesen biju uz solāriju un pēc tā pamanīju, ka pēkšņi uz vēdera parādījies brūns pleķis. Sakiet, kādēļ tā, no kā tas varēja rasties? Solāriju diezgan ilgu laiku nebiju apmeklējusi.

Paldies!

Atbildes:

  • 2013-07-01
    Labdien!

    Nevienmērīga pigmentācija uz ādas var parādīties dažādu iemeslu dēļ, piemēram, medikamentu lietošana varētu būt viens no iemesliem. Dažas dermatoloģiskas slimības var izpausties, kā brūns plankums uz ādas. Īsto problēmas cēloni un nepieciešamo ārstēšanu Jums ieteiks dermatologs, redzot šo pigmenta plankumu klātienē atnākot uz vizīti.

    Anita Ābelīte, dermatoveneroloģe, "Lāzerplastikas klīnika", SIA

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.